Keresés ebben a blogban

2014. január 11., szombat

Tuniszi horgolás

Mióta horgolok tudom , hogy létezik Tuniszi horgolás is amihez egy hosszú horgoló tű szükséges.. ( Volt is itthon Nagymamámtól ...) Na a héten belevetettem magam , hogy hogy is van ez és a basic sort megtanultam :)

E két linkből már ment is :)

http://crochetingthedayaway.blogspot.hu/2011/10/tunisian-crochet-how-to-basic-tunisian.html

http://www.youtube.com/watch?v=3EdRuM6I-3w

De rá kellett jönnöm , hogy az itthoni hosszú Nagymamaféle tű nem az esetem így vettem egy pony-s tuniszi tűt azért maradta a pony-nál , mert amúgy is pony tűkkel horgolok :)

Catania vastagságú pamut fonallal gyakorlok 4-es tűvel ( feles méretek nincsenek  ...:)


Azért nem így néz ki elő próbálkozásra ez már legalább a 4.  kezdés...
Kivan gombostűzve mert kunkorodik az egész :) És míg a jobb oldala olyan szép a bal oldal végződés kicsit más eleve és nekem lazábbra is sikeredik ... ( Az elsőknél még roszabb volt :(  )
De tetszik a dolog :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése