Keresés ebben a blogban

2014. január 16., csütörtök

Emlékek

Sziaasztok nektek volt kislány korotokban Emlékkönyvetek?  Nekem volt és még meg is van :)

De amit most mutatni fogok az azért érdekes, mert nem az én emlékeim van vannak benne hanem az Anyukám emlékkönyve...

Emlékszem mennyit lapozgattam kicsi lányként a kedvenc rajzom egy Böbe baba volt:

Pár rajzról készítettem még képet :



Igazi lelke van ennek a könyvnek , a lapok színe, vastagsága, és a rajzokkal mesél az egész ....


A másik dolog, amit megszerettem volna mutatni az szintén Anyukámé, 3 állatka amit még a Nagypapája küldött neki aki Amerikában élt ( disszidált)


Jobban megnézve őket, mert látszólag semmilyen címke nincs rajtuk, a kutyus fülében találtam egy kis fém betűzést -Steiff-
Beírva google-ba mackókat találtam és hasonló élethűen megformált állatkákat :)
Találtam egy etsy shopot aki ilyen Steiff figurákat árul egy ilyen cica 30.000 Ft ...

Megkérdezem Anyukámat , hogy az ő cicájának is volt csörgő a nyakában:)

Ilyet találtam a kutyus fülében is : "Mivel néhány játék mackó modellt a konkurencia elkezdett hamisítani született meg a Steiff márka védelmében a Knopf im Ohr Gomb a fülben védjegy, egy kis mintás fémlemezke a játék mackók fülében. Ezt a védjegyet 1905. május 13.-án mind Németországban mind Angliában bejegyezték.


Milyen jó egy kis kutakodás az interneten:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése