Keresés ebben a blogban

2013. május 9., csütörtök

Kendőim

Végre magamnak horgoltam kendőt .. Készítettem egy horgolt elefántot és nagyon megtetszett a színkombináció így  ezek lettek a kendőm színei is



Fonal: Alize Bella színei mindegyikből több mint egy gombóc
Tű :3.5 mm
Minta:  Sheraphina shawl http://www.ravelry.com/patterns/library/seraphinas-shawl




A következő kendőt már némi módosítással készítettem egy  régebben horgolt kendő szegélyével egészítettem ki így más lett a minta de mégse ....




Fonal: Alize Bella 4 gombóc
Tű : 4-es
Minta: saját kombináció  
Ugyanaz az szegély mint, a  kendő mintája, amelyet egybe horgoltam a kendővel nem kell külön szegélyt horgolni utána 




1 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném megkérdezni, hogyan kezded horgolni ezt a kendot. Válaszolhatsz privátban is emoke333/kukac/gmailpont com. Köszönöm

    VálaszTörlés