Keresés ebben a blogban

2015. június 7., vasárnap

Az én Góliátom

Sok sok majmos minta/kép után kutattam már az interneten az évek során , mivel Unokaöcsém kedvence a majmok:)
Készítettem neki már nem egy horgolt majmot is neki azóta...
Egyszer régen találkoztam egy képpel amin egy nagy szájú kötött majom volt látható , valahol a fejembe megmaradt de nem foglalkoztam vele különösebben mert kötött volt én meg horgolok :)
ez volt az a kép:


Erre minap betérve egy turkálóba egy nagy járókába  halmozott plüssfigura közül egy ilyen majomfej nézett ki rám :D

el se engedtem , ő az enyém lesz annak ellenére, hogy két helyen megvolt pattanva a kötés :(  Na de majd meggyógyítóm ELDÖNTÖTTEM jön velem haza !!! ( utólag leírom 500 Ft volt..)

Még az eladó srác is megölelgette utoljára, mikor becsomagolta nekem hiszen ő olyan ölelgetős nagy kb 50 cm-es babzsákos töltetű majom :D

Itthon utána is jártam, hol is láttam már ezt az arcot és kiderült, hogy egy Hirdetési karakter figura, mint nálunk a Jófogásnak Zsozsó ( szóval csak egy reklámfogás :P De annak milyen jó !!!:)

http://en.wikipedia.org/wiki/Monkey_(character)

Megöltögettem a pofiját és a lábát, majd egy kis körutazásra küldtem a mosógépbe és egy napsütötte délelőttöt töltve a napon immár az én Góliátomként öleltem magamhoz :)

Persze Simi is egyből megszerette :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése