Keresés ebben a blogban

2011. október 3., hétfő

horgosok és kötők együtt

Napos reggel , pakolás pakolás mit vigyek hova tegyem, bicajra pattanás , házszám keresés felosonás a lépcsőn hallgatózás hol lehetnek az ismeretlen ismerősök ... Így találkoztam velük: Irén, Ági, Nóri, Erika, Éva, Gabi, Eszter, Orsi, Eszter, Kriszta. Nagyon tetszett az egész remélem lesz máskor is!!!!
Köszönjük Irén!!!!
Sok szép emlékkel, ötlettel, energiával távoztam kicsit hamarabb mint szerettem volna, Bocsánat!
Mutatom én zsákbamacskámat amit Barkás Gabitól kaptam pihe puha Gilice fonalból.Köszönöm szépen!

4 megjegyzés:

  1. Szilvi! Jó, hogy találkoztunk, nagyon szép dolgokat csinálsz, csak ámultam!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy megismertelek, remélem mihamarabb találkozunk!

    Baba ügyben nemsokára keresni foglak, de a többi horgolmányodért is odáig vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Jómagam is örültem a szerencsének! Hiszen egy gyönyörű kitűző és egy eper gazdája lehetek azaz lennék ha visszakaphatnám Annámtól. :)

    VálaszTörlés
  4. Szívesen, máskor is! :) Örülök, hogy megismerhettelek, és élőben is láttam az ötletes, vidám és szép munkáidat.

    VálaszTörlés