Keresés ebben a blogban

2011. február 1., kedd

Díjat kaptam !!!



Szeretném megköszönni Böbillának a díjat és most szeretném teljesíteni a feltételeket hozzá :)

Ime a szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

Hét dolog rólam nem fontossági sorrenbe :)

- nagyon szeretem a családom
- nagyon szeretek nagynéni lenni
- Lili biciklimmel járok mindenhova
- szeretek nagyon kirándulni
- egésznap csak horgolnék
- tesóm régi szobáját kisajátítottam varrószobának -faltól falig anyagok- ( kicsi, nagy , kockás, csíkos, pöttyös ....stb.)
-sokat csacsogok és mindent azonnal szeretnék :)

És akiknek továbbadnám:
BogdánViki,
Barbi-Babobead
Vesztl Fanni
Kanyo Andrea-Angol minták magyarul
Pankimanki
Punky Jazz
Hekka

Sok szép napot és alkotást kívánok mindenkinek



5 megjegyzés:

  1. Szia itt vagyok. Vihetem?
    Köszönöm:) Nagyon tetszik.
    Igyekszem jó sok mintát lefordítani nektek.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Arszi!
    Nagyon-nagyon örülök, hogy ismét rám gondoltál! Szégyellem is magam, mert még az előzőre sem szakítottam időt, hogy kiválasszam, kinek is adom tovább...
    További jó alkotást!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Arszi, csak csatlakozni tudok...nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál, örömmel tölt el!
    és örült aranyosak a horgolt figuráid!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Arszi! Gratulálok a díjhoz! :) Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, igyekszem mielőbb továbbadni!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a díjhoz és nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám!


    (Elnézést kérek, hogy csak most köszönöm meg, de Fb-n elkerüle a figyelmemet a hozzászólásod, egy kis technikai malőr...)

    VálaszTörlés